HTML

Egy hónap 22 800 Ft-ból

Azt szeretném bemutatni, hogy miként lehet ebből a 22 800 Ft-ból egy embernek átvészelni egy hónapot, már ha át lehet egyáltalán.

Friss topikok

  • választóember: Próba komment (2013.01.28. 19:37) Próba

Címkék

1 (1) 2 (1) 22800 (24) 47000 (2) adat (1) alap (1) alapanyag (1) állás (1) álláskeresés (1) áru (1) bolt (3) csekk (1) csekkek (2) drága (1) egy hónap (1) elfogyott (2) elosztás (1) elseje (1) első nap (1) facebook (1) félidő (1) fht (23) hétfő (1) húsok (1) költés (5) közmunka (1) munka (1) olcsó (1) összegzés (1) pénz (2) próba (3) proba (3) statisztika (1) számla (2) számlák (1) szegény (1) támogatás (1) történet (1) utolsó nap (1) város (1) vásárlás (2) zsiga marcell (1) Címkefelhő

21. nap, 2013. február 21.

2013.02.21. 16:30 választóember

Ma be kellett mennem a városba ügyet intézni (busz oda vissza 740 Ft). A városon belül gyalog közlekedtem, ahogy sokan mások teszik.

Korábbi bejegyzéseimben említettem, hogy az étkezéseken kívül, néha más igényeket is ki kell elégíteni. Ha az ember sokat koptatja a lábát, bizony előfordul, hogy elkopik… mármint a cipő, vagy a zokni. Leginkább az utóbbi az, ami gyakran elhasználódik, így most az egyik nagyáruházba betértem, hogy vegyek néhány pár lábat melegen tartó textíliát.

Olcsó helyet választottam, itt a zoknik ára 200 Ft-tól kezdődik. Sajnos az ilyen „made in china” feliratú termékekkel az a baj, hogy nem bírják valami sokáig a strapát. Előfordult már velem, hogy reggel felvettem egy láthatóan silány minőségű, de új és olcsó zoknit, aztán mire eljött az este, már teljesen kilyukadt a lábamon. Mondhatni egyszer használatos volt. Legalább nem kellett a mosással bajlódni...

Egy kicsivel drágább kategóriájú terméket választottam, ezek 250-290 Ft-osak, gondoltam veszek is mindjárt 8 párat. (1 580 Ft)

Az alsóneműkből is választottam három fajtát, ezeknek darabja 590 Ft. Természetesen vehettem volna 2 000 Ft-ért is boxeralsót, de ennyi pénzből már majdnem egy akciós farmert is megkaphatok, és mint tudjuk, a kis pénzből élők inkább az utóbbira költenék az a kétezrest. (1 770 Ft)

Borotvazselém is elfogyott, itt a városban ezt is olcsóbban be lehet szerezni, vettem is egy flakonnal 1 000 ft-ért (szerencse, hogy borotvapengét nem kell még vennem). A gyümölcs is olcsóbb itt, hogy az immunrendszerem továbbra is erős maradjon, veszek is egy kis almát és banánt (545 Ft).

Itthon még vettem kenyeret (290 Ft), tejet (205 Ft), tejfölt (190).

Nyilván a szegény sorsban élők igyekszenek vigyázni a dolgaikra, mégis éves szinten szinte biztos, hogy be kell szerezniük egy cipőt, kabátot, pulcsit, néhány zoknit, alsót vagy pólót, sapkát. Ha nem cseréljük az elkopott holmikat, nem adunk magunkra, akkor bizony még kevesebb eséllyel találhatunk munkát. Ezért terveztem be egy-két alap ruhadarab beszerzését a mai napra.

Összesen így ma 6 320 Ft-ot költöttem.

elfogyott5.bmp

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás költés 22800 fht

A bejegyzés trackback címe:

https://22800.blog.hu/api/trackback/id/tr185096797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása