HTML

Egy hónap 22 800 Ft-ból

Azt szeretném bemutatni, hogy miként lehet ebből a 22 800 Ft-ból egy embernek átvészelni egy hónapot, már ha át lehet egyáltalán.

Friss topikok

  • választóember: Próba komment (2013.01.28. 19:37) Próba

Címkék

1 (1) 2 (1) 22800 (24) 47000 (2) adat (1) alap (1) alapanyag (1) állás (1) álláskeresés (1) áru (1) bolt (3) csekk (1) csekkek (2) drága (1) egy hónap (1) elfogyott (2) elosztás (1) elseje (1) első nap (1) facebook (1) félidő (1) fht (23) hétfő (1) húsok (1) költés (5) közmunka (1) munka (1) olcsó (1) összegzés (1) pénz (2) próba (3) proba (3) statisztika (1) számla (2) számlák (1) szegény (1) támogatás (1) történet (1) utolsó nap (1) város (1) vásárlás (2) zsiga marcell (1) Címkefelhő

14. nap, 2013. február 14.

2013.02.14. 17:37 választóember

A hónap közepe van. A 22 800 Ft egy fillérje sem érte meg ezt a napot. Sőt egyenlegem -3 560 Ft!

Nyugodtan kijelenthetjük, mostantól likviditási problémával küzdök, de úgy gondolom, hogy sok FHT-ban részesülő is eléri a hónap közepére azt, hogy nem tud a továbbiakban semmire sem költeni, mert nincs miből. Vagy csak én gazdálkodtam rosszul ezzel a pénzel?

Pedig úgy érzem nem költekeztem feleslegesen:

Egyszer engedtem meg magamnak a nagybevásárlást, amikor is alapvető élelmiszereket vásároltam kis mennyiségben. Liszt, rizs, vöröshagyma, só, burgonya. Cukorra nem is áldoztam, mivel nem kávézom, és a teát is e nélkül iszom! Alkohol, dohányáru, édesség ezekre sem költöttem, ahogy gyümölcsre se, de még egy lányt se hívtam meg egy kólára.

Vettem még összesen 7kg mennyiségű olcsó, csontos húst. Ezekkel és egy-két kiegészítő termékkel sikerült viszonylag változatos ételt odavarázsolni az asztalra.

Ami nem kosztra ment el az a gázpalack, telefon feltöltés, fogkrém, toalett papír. Nem mondanám, hogy felesleges pénzkidobás lett volna bármelyik is. Még szerencse, hogy a kézmosó szappan, sampon, tusfürdő, borotvazselé, mosogatószer, mosószer és egyéb konyhai tisztítószerek nem fogytak még ki, mert ezekre is kell a közeljövőben áldozni.

A csekkeket pedig fel kell adni, nincs mese. Bizonyára vannak, akiknél a számla összege kisebb, de akadnak talán olyanok is, akiknél több.

Végül is arra a következtetésre jutottam, hogy nem én gazdálkodtam rosszul a 22 800 Ft-al, hanem egyszerűen túl kevés volt az összeg, ezzel szinte lehetetlen átvészelni egy hónapot.

Pedig ez csak 28 napos hónap…

Szólj hozzá!

Címkék: elfogyott félidő 22800 fht

A bejegyzés trackback címe:

https://22800.blog.hu/api/trackback/id/tr975080664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása